Vi älskar dig Malin! :*

Hej, hej jag heter Hanna och jag ska gästblogga åt fina Malin. Hon har det säkert jättebra i England och hälsar till er alla! Jag vill passa på att berätta för dig Malin hur mycket du betyder för mig och Emmie du betyder allt! Jag vet att dom senaste veckorna har vi tappat kontakten ganska mycket men vi vill så gärna ändra på de, du är en helt underbar och perfekt BÄSTA vän och du har allt bra vän kan ha, vi älskar dig sjukt mycket och vi vill så gärna att du kommer hit ner till oss för vi saknar dig otroligt mycket! Så jag hoppas att du förstår nu hur mycket vi tycker om dig och vi ska fortsätta kontakten vare sig du vill eller inte, vi klarar oss inte utan dig. Du är mitt allt Malin, första gången i Thailand när vi träffade varandra första gången var helt magisk och alla våra minnen vi har därifrån, tänk att vi träffades på ett hotell i Krabi i Thailand de är så häftigt och kolla på oss nu vi är ju jätte nära vänner. Jag vill tacka dig Malin för alla gånger du har stöttat mig, och jag finns alltid för dig i alla lägen och du är alltid välkommen hit till lilla Västervik. Nu får du ha de bra så syns vi snart, Kramar från Emmie och Hanna ♥♥♥♥♥♥ 

Kommentarer
Postat av: Fotoquie (Fotoblogg)

Så fint ;)

2012-07-29 @ 11:15:50
URL: http://fotoquie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0