Hemma från götet!

Hej allihopa!
Igår kom jag hem från en rolig helg i Göteborg. Jag och mina kompisar tog tåget dit i lördags och åkte hem igår vid lunchtid. Vi tänkte plugga under resan, men eftersom vi var så trötta sov (i alla fall jag) ett tag. Det var kul att träffa alla igen och vi hade en väldigt rolig helg tillsammans. Tiden gick väldigt fort och nu är det redan måndag. Jag tog med mig kameran dit så jag kommer visa lite bilder därifrån senare i veckan.
Idag ska jag börja träna igen, vilket ska bli kul. Jag är dock lite nervös eftersom jag ska börja spela med nya människor som jag inte känner så väl. Hoppas ni har haft en bra helg allihopa!


Kommentarer
Postat av: Evelina

åh, jag älskar din header!

2012-10-23 @ 12:34:35
URL: http://fallindreams.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0