Höstlov

Hej allihopa!
Nu har jag lov och det känns så skönt att ha! Igår var vi på en ishockeymatch med familjen, vilket var väldigt roligt eftersom jag aldrig sett på en ishockeymatch live. Sen var det ett plus att de vann och att jag gick dit med pappa och min syster.
Idag har jag inte gjort mycket alls, dagen har varit lång, vilket kan bero på att man har dragit tillbaka klockan en timme. Jag har målat lite, kollat på film och sen var jag ute och tog lite modell bilder på min lillasyster som blev väldigt bra! Nu ska jag pluggs lite innan vi ska äta kvällsmat :)


Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Fin bild. & underbart med höstlov! :D

2012-10-28 @ 22:16:11
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0