I morgon åker vi!

Hej allihopa!
Nu är det äntligen fredag! Den här veckan har varit väldigt intensiv och jobbig, därför är det skönt att det äntligen är helg. Idag kom min kompis Angelica (som jag lärde känna på språkresan) till Stockholm. Det var så länge sen vi träffades så det var väldigt kul att äntligen få träffas. Efter skolan åkte jag in till centralen där jag mötte henne när hon klivit av tåget, efter det kollade vi i affärer. Jag köpte en sminkborste och en jättefin och mysig tröja från monki. Lite senare mötte vi upp min syster och hennes kille, då gick vi och åt på en restaurang med väldigt god mat. Jag mötte även två tjejer från mitt förra lag så det var kul.
Vi åkte hem från stan och så gick vi och köpte godis på hemmakväll till tågresan i morgon. Vi ska nämligen till Göteborg på Reunion Party, där vi kommer träffa alla svenskar från språkresan, vilket kommer bli sååå kul! :D Nu måste jag sova för jag ska upp tidigt i morgon, god natt!


Kommentarer
Postat av: Julia

sv; åh tack så jättemycket! :D

2012-10-20 @ 23:41:45
URL: http://juliasmagazine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0