Årsresume

Hejsan!
Här kommer en massa bilder från året 2012. Jag har en massa bra minnen från 2012 och det var ett riktigt bra år då jag lärde känna hur många fina mäniskor som helst. Jag hoppas dock att 2013 kommer bli ännu bättre, vilket jag känner på mig att det kommer att bli! :)
Januari:
Mitt år började i Thailand där jag både firat jul och nyår, tog underbara bilder och fått två nya vänner :)  Sen fyllde jag 15 år och blev överraskad av mina vänner med en tårta som de gjort. I slutet av måndaden var jag och familjen hundvakt till en söt lite hund för första gången.
Februari:
Den här månaden blev det många gelé hjärtan och semlor som blev fotade, både hemmagjorda och köpta. Det var även då jag praoade på ett bageri och fick göra en massa semlor. Mina två vänner från Västervik som jag lärde känna i Thailand var och hälsade på mig i Stockholm.
Mars:
Jag hade fotbollsläger med laget och våren började komma. Min syster fyllde 18 år och senare av måndaen var det Earth Hour då vi tände en massa ljus och bara myste.
April:
Nu blomade det i kungsträdgården och jag åkte självklart dit för att ta en massa fina bilder. Jag träffade min kompis Olivia och vi shoppade tillsammans. Det var också Eurovision song contest där Loreen vann, vilket var väldigt kul. Sist men inte mins blev det årets dopp, kaallt!
Maj:
Jag åkte ner till  Västervik för första gången och hade en underbar långhelg med Hanna och Emmie, träffade även deras vänner för första gången. Det blev påsklov och jag tog en massa fina vårbilder och fick träffa min kusins barn för första gången.
Juni:
Nu var det inte långt kvar av 8:an, min syster tog studenten och jag hade en underbar tid med mina vänner, då vi sola, bada, åt jordgubbar och hade övernattning. Sedan kollade jag även en del på fotboll då Sverige spelade, vilket inte gick så bra för de. När lovet började sommarjobbade jag i tre veckor och lärde känna underbara människor och hade en väldigt rolig tid. Det blev även midsommarfirade på våra vänners landställe!
Juli:
Den här måndaen hände det mycket, jag var hos pappa där jag tältade med filmjen och kollade när Molly Sandén uppträdde. Jag kommer ihåg att jag också blev rejält sjuk och var sängliggade i två dagar med hosta, förkyldning, feber, huvudvärk, öronont och ont i halsen. Allt på samma gång kan man säga. Jag han som tur var bli frisk innan jag åkte till Isle of wight på språkresa med mina vänner och hade det väldigt roligt.
Augusti:
Språkresan varade i 3 veckor och vi han komma in i augusti. Jag åkte till pappa en sista gång innan skolan började då det blev födelsedagsfiranden och en massa bad och sol.
September:
Ingen stor händelse den här månaden, bakde av de äpplerna vi hade i våran trädgård, hade orientering i skolan, hade filmkvällar med familjen och åt Ben and Jerry´s. En mysig månad helt enkelt.
 October:
Jag åt på en väldigt bra restaurang med min syster som studentpresent. Sen var det återträff med de från språkresan och det var lika roligt att träffas som vanligt. Innan höstlovet kom första snön som sedan smälte bort lika fort som den kom. Innan lovet hade jag även väldigt mycket i skolan så det var skönt att få lov även om jag var tvungen att plugga på lovet. Tog i alla fall en hel del fina bilder på min lillasyster och kollade på en ishockeymatch med min pappa och syster.
November:
Halloween firade och sedan åkte jag till Västervik för att hälsa på mina vänner där som jag saknat så otroligt mycket. Den här månden hade jag även en underbar tid i skolan med mina vänner, vi skrattade som aldrig förr. Den här måndane var även permiären för Twilight och jag gick och såg den med min underbara vän Olivia.
 December:
Julkalendern började som jag följde varje dag och vi började baka och julpynta här hemma. Jag umgicks väldigt mycket med mina vänner och vi hade flera roliga filmkvällar tillsammans med massa skratt och prat. Året slutade med nyårsfirande inne i stan.
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad roligt med en resumé
Tack för att jag fått följa dig 2013!

♥Kramar

2013-01-03 @ 00:19:46
URL: http://wiilow.blogg.se
Postat av: Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Vad roligt med en resumé
Tack för att jag fått följa dig 2012!
_____________________________________
♥Kramar

2013-01-03 @ 00:20:06
URL: http://wiilow.blogg.se
Postat av: Sigrid

Sv; tack!:)

2013-01-03 @ 10:34:06
URL: http://sigridhjartafoto.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så fina bilder! :)
sv: Nämen åh, tycker du verkligen det? Så himla glad jag blir. Tusen tack kära Malin! ♥

2013-01-03 @ 10:57:08
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: ❤ w i l m a ❤

Åh vad härliga bilder! :)
sv: tusen tack ❤
ha en fin dag :)

2013-01-03 @ 11:00:02
URL: http://wilmalinneas.webblogg.se
Postat av: josefin ♥♥

Fina bilder :)

Var gärna med i dagens blogg hos mig :)

2013-01-05 @ 14:02:49
URL: http://tussex.blogg.se
Postat av: Sara

Det ser ut som att du har haft ett riktigt roligt år! :) Många fina bilder och många roliga händelser! :D

Svar: Tusen tack för alla dina underbara kommentarer, jag är lite dålig på att svara på dem men du ska veta att jag verkligen uppskattar dem! Kram! <3

2013-01-05 @ 14:13:49
URL: http://sarabacksbacka.blogg.se
Postat av: Thea

Kul med årsresumé, du verkar ha haft ett bra 2012 :) Kram

2013-01-05 @ 19:29:47
URL: http://kaffeochthea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0