En bra fredag!

Hejsan!
Jag har verkligen haft fullt upp den här veckan och det har blivit lite tid för bloggen. Igår glömde jag bort att jag hade tidig träning så det blev lite stressigt när jag insåg att det var tidig träning. Hade tagit det väldigt lugnt när jag kommit hem och sen när jag insåg det fick äta och byta om på 10-15 minuter.
När jag kom hem efter träningen var det middag med familjen och våra gäster som är min faster, hennes man, min ena kusin och hennes vän.
Idag var det en lång dag, jag började i skolan klockan åtta och sen slutade jag redan klockan kvart i elva för mina två sista lektioner blev aldrig av pga olika anledningar. När jag slutat tog jag bussen med en kompis för att kolla i affärer. Vi hade väldigt kul tillsammans och jag fick i alla fall med mig ett plagg hem som var ett par rosa byxor. Vid tre tiden åt vi på subway där och sen när klockan var fem tog vi bussen hem. Nu ikväll åt jag en väldigt god middag, kollade på gladiatorerna och har bara myst. Nu ska jag sova för jag är väldigt trött, god natt!
En bild på maten vi åt ikväll :)


Kommentarer
Postat av: Amanda Persson

Hej!
Ville bara säga att det snart är alla hjärtans dag och jag har en tävling på min blogg om ett smycke för 700 som kanske är en perfekt present! du behöver bara kommentera jag är med :)

kolla in här: http://amandaperssons.se/2013/january/vinn-ett-smycke.html#comment :)

2013-01-19 @ 10:51:37
URL: http://aeperssons.blogg.se/
Postat av: Nicole [ Foto & Stil & Vardag ]

sv: tack det samma! Ja, det är bra med mig också :) Vad har du gjort nu i veckan?

2013-01-19 @ 15:20:27
URL: http://twinstars.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0