Ännu mera film

Hejsan!
Först vill jag bara berätta att vi vann matchen igår, vilket kändes som ett väldigt bra avslut innan fotbolls uppehållet. Inatt blev det inte mycket sömn för jag o Danne skulle dygna, vi spela Wii och kollade på film till klockan var sex på morgonen och då somnade vi. Idag bakade vi bullar som vi sedan åt till filmen Robin Hood. Det har blivit mycket film de senaste dagarna och ikväll såg vi den sista Twilight filmen, som jag tycker är väldigt bra.
I morgon ska jag upp i hyfsad tid, därför ska jag sova nu, hoppas ni haft en bra dag :)


Kommentarer
Postat av: YOLO säger Emmy

Mysigt, Kul att ni vann fotbollgrejen. Vad är ditt bästa fototips?

2013-06-20 @ 00:05:11
URL: http://fobitjejen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0