Bra fotbollsträning

Hej!
Idag var det den sista riktiga skoldagen och vi gjorde därför knappt något på lektionerna, vi pratade mest bara om betyg. På den sista bild o form lektionen bjöd även våran lärare på choklad, vilket var väldigt gott! Efter skolan gick jag hem med Danne och senare gick vi tillsammans till min fotbollsträning och senare tillsammans hem igen. Träningen idag gick faktiskt bra och den var en träning då vi inte körde så seriöst för vi var inte så många, vilket var väldigt kul.
I morgon börjar jag klockan tio och vi kommer bara vara med klassen vid en sjö och bada, sola, spela fotboll och sen kommer vi bli bjudna på pizza av klasskasse pengarna. Är jättetrött så ska sova nu, ha det bra!


Kommentarer
Postat av: Angelica Björlin

Åh, vad den bilden ger mig cravings för choklad! Mitt i natten, haha! Kram :)

2013-06-24 @ 00:14:48
URL: http://angelicasvarld.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0