90 minuter

Hej!
Jag har inte bloggat någonting alls sen jag kom hem från pappa för jag har helt enkelt inte haft tid för det. På torsdagen satt jag på tåget i 5 o en 1/2 timme och den långa resetiden berodde på att vi stod stilla i en timme under resans gång. Direkt när jag kom hem tränade jag, packade upp och sen åkte jag till min pojkvän i Täby. Det var väldigt mysigt att få träffas igen och vi hade en riktigt härlig kväll tillsammans. På fredagen tog vi det lugnt, spelade tv spel, gick ut o spelade lite fotboll och sen på kvällen åt vi påskmiddag, badade jacuzzi och kollade på filmer. Igår hade vi ännu en härlig dag då vi åkte in till stan, åt lunch, var i Kungsträdgården och kollade i affärer innan vi skiljdes åt. Nu under lovet har jag handlat en hel del nya kläder, vilket känns väldigt kul! Därför tänkte jag visa de kläderna i morgon så ni får se vad jag köpt! Idag började jag dagen med 90 minuter cykling, vilket var väldigt tufft och sen har jag flyttat saker från mitt nuvarande rum till det bredvid då jag ska byta till det. Nu ska jag göra iordning mig innan vi får gäster här hemma, ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0