Bra dagar

Hej!
Det har varit dåligt med att blogga igen, men på lovet kommer det bli mycket bättre då jag inte går i skolan. Jag tänkte i alla fall sammanfatta de senaste dagarna lite kort. I tisdag hade jag en riktigt skön dag och jag fick mycket gjort. Skoldagen var kort, vilket jag utnyttjade och gick o tränade efteråt. Sedan var jag hos mormor ett litet tag för att hämta några kläder hon lagat och umgås med henne. Igår och idag har också bra dagar och nu har jag verkligen kommit igång med träningen efter min förkylning. Vi hade nämligen två riktigt jobba pass på idrotten den här veckan. Idag var jag på Dans Step och efter tre gånger har jag verkligen blivit duktigare och eftersom jag nu han koordinationen blir passet mycket jobbigare. Nu ska jag packa lite iför i morgon då jag ska till pappa o sen ta det lugnt. Ha det bra! :) Fick hem den här boken idag, så himla glad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0