Torsdag

God morgon!
Det är några minuter kvar tills jag börjar min första lektion så jag tänkte passa på o blogga lite. Igår på engelska nationella gick det väldigt bra och dagen var väldigt bra i allmänhet också! Det var underbart väder så jag och Danne gick tillsammans från min skola och hem till honom, vilket tog ungefär en timme.
Idag börjar jag tidigt, vilket betyder att jag inte är så jättepigg. Det kommer bli en lång dag i skolan för jag ska även stanna på extra matten efter skolan och då brukar jag komma hem vid halv fem tiden. Ikväll kommer jag träna och sen plugga till mitt biologiprov som jag har i morgon. Hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Åh det där ser så gott ut!

2014-04-03 @ 10:02:50
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0