Alla <3 dag och ett år

Hej!
Jag har haft några väldigt bra dagar och har inte haft så mycket tid till bloggen. I torsdags var jag i skolan som vanligt, men sen direkt efter skolan skulle jag träffa min PT för andra gången och ha ett träningspass. Träningspasset varade i 30 minuter och var en av det jobbigaste jag gjort i mitt liv! Vi körde alltid intervaller men med olika övningar. Ett exempel var att jag skulle göra höftsving med hjälp av en kettlebell i 35 sekunder och sen direkt köra burpies i 35 sekunder och sen det gånger fyra. Både igår och idag har jag haft jättemycket träningsvärk i låren.
Igår var de alla hjärtans dag och det kändes nästan som julafton för mig. Det var nämligen inte bara alla hjärtans dag utan jag och min pojkvän firade ett år tillsammans. Ett helt år har vi varit tillsammans, vilket känns helt otroligt!
Jag hade en bra dag i skolan och efter skolan var jag i centrum och kollade i några affärer innan jag gick hem. Strax efter det kom min pojkvän, vi tog lugnt och sen åkte vi och köpte mat o sånt till kvällen. Vi lagade mat, bakade, kollade vi på film och sen gav vi varandra några presenter. Det helt enkelt en väldigt mysig kväll vi hade tillsammans. I morse kollade vi på damernas stafett och gud va spännande det var, Kalla är så jäkla grym! Hoppas ni får en fortsatt bra dag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0