Bra start på veckan

Hej!
Den här veckan började väldigt bra och det känns som att den bara kommer bli bättre. Igår fick jag reda på att jag klarade första kursen i matte, vilket var en stor lättnad och jag blev väldigt glad. Jag hade en lång dag i skolan, men på kvällen avslutade jag dagen med ett konditonspass, vilket var väldigt skönt.
Idag hade jag en kort dag då jag gick i skolan från tio till halv ett. Jag tränade direkt efter skolan och körde igenom mitt träningsprogram och vid tre tiden var hemma. Nu ikväll har jag pluggat och bara tagit det lugnt och i morgon ska jag ha friluftsdag då jag ska spela curling så det ser jag fram emot. Jag kommer även starta dagen hemma hos en kompis där jag och tre andra tjejer ska äta brunch tillsammans innan vi ska åker (lääängtar). Hoppas ni också fått en lika bra start på den här veckan som jag fick! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0