Dubai dag 1 - utforskning av staden

Hej!
I fredags dagen innan vi skulle till Dubai var det en intensiv dag, jag började dagen med att gå upp halv sex för att hinna träna innan skolan. I skolan var en intensiv dag och efter fick jag springa till tåget för jag o min pojkvän skulle på fisk predikyr spa som jag gett honom. Det var en väldigt speciell upplevelse, men kul! På kvällen åkte vi hem till mig, åt tacos och sen packade jag. Det var mysigt att han kunde vara hos mig kvällen innan jag åkte.
Hela gårdagen reste vi, först när vi kom var flyget försenat i 4 timmar, men på grund av det fick vi gratis mat så det var nice i alla fall! Flygresan gick helt okej, det är alltid jobbigt att åka långt, men i allmänhet var det bra. Idag (första dagen här) vakande jag med jätteont i halsen o inte helt frisk, vilket jag har känt på mig i flera dagar (då alla runt om mig varit dåliga). Det blev dock bättre lite senare o under dagen har vi gått runt o kollat här omkring, varit vid stranden och handlat frukost till i morgon bitti. Det är en helt underbar stad och det känns som att det bara kommer bli bättre! Just nu mår jag inte så bra, men med sömn hoppas jag att jag snart blir bra. Vill även kunna träna snart, vilket jag inte får nu eftersom min hals är dålig. Men på onsdag hoppas jag kunna träna igen! Nu ska jag sova då klockan snart är halv tolv här :) Här är en bild som jag tog tidigare idag från vår balkong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0