Dubai dag 2 - nya träningsskor

Hej!
I morse när jag vaknade var halsen helt bra, men nu är jag jätteförkyld istället. Det har blivit bättre under dagen, men hoppas på att bli bättre så fort som möjligt. Vi började dagen vid poolen och av bara två timmars sol o bad fick vi en del färg så det är kul. Behöver inte känna mig som en snögubbe längre. Efter vi ätit en god lunch i lägenheten tog vi en taxi till ett shoppingcenter där vi alla tre hittade varsinna träningsskor, vilket var kul! Ikväll åt vi på en jättemysig resturang som låg vid vattnet och nära vår lägenhet. Det har varit en bra dag och jag hoppas att jag kommer bli bättre snart så jag kan träna också, för det får mig att må ännu bättre. Det finns nämligen en jättehärlig jogging runda vid lägenheten som jag skulle vilja springa på. Nu ska jag sova o ser fram emot morgondagen, ha det så bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0