Jobbigt träningspass

Hej!
Jag började den här dagen på bästa möjliga sätt, genom att träna. Jag gick på ett spinning puls pass som var väldigt jobbigt, förutom att jag satt o svettades som en gris så hade luftkoditioneringen gått sönder.. Eftersom jag var en av dem som satt längst upp så var det lite jobbigare att andas och kunde inte riktigt ta ut mig så mycket som jag velat, men jag är nöjd ändå. Efter jag tränat var jag i centrum och handlade lite saker jag behövde o på vägen hem pratade jag med min saknade vän Hanna och jag hoppas verkligen vi ses snart! Nu ska jag duscha och sen ska jag plugga resten av dagen, min pojkvän kommer sen också så det ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0