Resursdag

Hej!
Idag hade jag resursdag och då har jag bland annat passat på och träna då jag körde igenom mitt träningsprogram. Hemma har jag gjort läxor och tagit det lugnt, så jag har haft en väldigt skön dag! Om ungefär en timme ska jag på yoga med min mamma, vilket ska bli väldigt skönt med tanke på att jag styrketränat idag och då är det skönt att få musklerna uppmjukade.
Nu är det sista veckan innan lovet och jag har mycket i skolan så det ska verkligen bli skönt att gå på lov. Dessutom ska jag till värmen i Dubai så det ser jag verkligen i fram emot! Jag har bestämt mig att jag inte ska ta med mig några läxböcker över huvud taget för jag vill verkligen kunna ta det lugnt, vilket jag behöver. Därför känns det extra viktigt att jag hinner göra klart alla läxor o så innan lovet så jag inte känner mig stressad när jag är där. Hoppas ni haft en bra dag! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0