<3

Hej!
Först vill jag bara säga att jag hade en jättemysig kväll igår hos mins syskon och det var riktigt kul o träffas!
Idag gick jag upp klockan åtta för att vara vid gymmet klockan nio när de öppnade. Det var riktigt skönt o få träna och efter jag gjort i ordning mig åkte jag till min pojkvän som jag inte träffat på hela veckan på grund av att han varit sjuk.
När vi firade ett år tillsammans för några veckor sedan fick jag en present då vi skulle åka iväg tillsammans men jag skulle inte så veta vart förrän samma dag. Så idag skulle jag få min present så vi tog bussen till ett shopping center o där fick jag välja ut något fint som jag ville ha. Sen böjd han även på lunch och ikväll ska vi äta en god middag tillsammans hemma hos honom :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0