Blandad vecka

Hej!
Jag har inte bloggat på en vecka och det har berott på massa olika saker. Jag har haft mycket i skolan som tagit mycket tid och även tränat en del. Det har varit en riktigt händelserik vecka och jag hoppas den blir lite lugnare nästa vecka.
I fredags var jag o min mamma hos några vänner till oss, vilket var mysigt då vi inte träffat de på ett tag! Sen igår var jag i stan med min pappa, hans fru och mina syskon där vi gick runt, vilket var väldigt mysigt då det var underbart väder. På kvällen kom min pojkvän till mig och vi hade en härlig kväll tillsammans. Idag har jag pluggat (då jag har so prov i morgon) och sen har jag varit på Tom tits med pappa o syskonen. Vi hade väldigt roligt och det blev en lyckad dag, det var kul att vara samlade igen! I morgon kommer en video från helgen upp så ni får en tydligare blick på vad jag har gjort. Hoppas ni haft det bra! En bild på mig från när jag var liten :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0