Dubai dag 5 - födelsedag

Hej!
Idag började vi dagen med att sjunga för mamma som fyller år. Jag och min syster hade igår köpt massa frukt, bär o en liten bakelse som vi serverade till henne. Efter det packade vi våra väskor för vi skulle nämligen till ett hotell som låg vid stranden. Nu har vi bott i en lägenhet i några dagar och nu ska vi bo på hotell vid vattnet de sista dagarna. När vi kom till hotellet la vi oss vi poolen på en gång och efter vi legat där ett tag gick vi och tränade på gymmet. Jag var sjuk de första dagarna, vilket har gjort så att jag inte kunnat träna, men idag kunde jag träna igen! På kvällen åt vi en jättegod middag på hotellet o sen gick vi runt lite på stan innan vi gick tillbaka till hotellrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0