Dubai dag 7 - sista dagen

Hej!
Idag var det sista dagen här i Dubai och den var lika bra som alla de andra dagarna var varit. Vi var på stranden hela dagen idag, vilket var jättehärligt och vi tog en massa fina bilder. Innan middagen tränade jag lite och körde på Crosstraining maskinen i 40 minuter. Det ska bli skönt att komma hem sen för då kommer jag kunna träna o äta som vanligt igen. Jag skulle vilja stanna här minst en vecka till, men samtidigt är det alltid "borta bra men hemma bäst". Flyget hem kommer gå klockan sju i morgon (klockan 4 svensk tid) och vi kommer åka härifrån tre till innan så det blir inte många timmars sömn för mig, dock kommer jag kunna sova en del på flyget sen. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0