Fredag i morgon!

Hej!
Idag hade jag ännu en bra dag i skolan och dagen började väldigt bra också! Första lektionen hade jag engelska och då skulle fem grupper redovisa ett varsitt klipp där vi i grupper har lekt skådespelare o spelat in roliga klipp. Min grupp gjorde vår egen version av Ica - reklamerna och det var riktigt kul! På idrotten gjorde vi lekar, vilket också var kul, snacka om minnen från idrotten på mellanstadiet. Dagen fortsatte vara bra efter det och sista lektionen hade jag matte och då satt jag kvar en timme efter vi slutat för att gå på extra matten, så det var riktigt skönt att få en del gjort och få en del förklarat. Ikväll var jag på ett core pass och sen har jag pluggat. I morgon är det fredag och det känns jätteskönt och inte nog med det ska jag träffa mina underbara småsyskon som jag saknat så mycket! :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0