Hemma

Hej!
Flygresan hem gick väldigt bra och jag sov nästan hela tiden, vilket var skönt. När jag kom hem packade jag upp, duschade o sen tog jag en vända till centrum och köpte några saker. Resten av dagen har jag tagit det lugnt och pluggat så mycket jag orkat. Jag är redan trött, vilket iof inte är så konstigt eftersom min kropp är inställd på att klockan är tolv på natten nu. Därför kommer jag inte vara uppe så länge till. För övrigt är jag jätteglad över att vara hemma och jag längtar till morgondagen då jag får träffa mina underbara vänner och även min pojkvän sen efter skolan. Han fyller nämligen år i morgon så jag kommer vara där då och även sova över. Jag kommer göra ett tidsinställt inlägg till i morgon där jag visar vad jag shoppade i Dubai så håll utkik! Som ni ser la jag även upp en liten video då jag filmade lite under resans gång. Jag filmade dock inte så mycket men lite, vilket jag tänkte kunde vara kul o se. Ha det bra! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0