Just nu

Hej!
Idag har jag resursdag, vilket betyder att jag är ledig från skolan. Jag gick o la mig ganska tidigt igår så jag bestämde mig för att gå upp hyffsat tidigt idag för hinna med så mycket saker som möjligt. Jag började med att träna, då jag var på gymmet i ungefär en timme, sen när jag kommit hem, duschat o så gick jag till frisören för att klippa mig. Det var ett halvår sedan jag klippte mig så det behövdes kände jag! Jag klippte bort allt det slitna plus en bit till så en decimeter kortare har det blivit och det känns väldigt skönt då mitt hår lätt blir tovigt. Nu ska jag äta mellis, plugga lite och sen ska jag till min pojkvän där jag ska sova ikväll. Mamma är nämligen iväg på en konferens och det känns inte så kul o sova ensam hemma när man kan sova med någon. Hoppas ni får en bra dag! :)

Kommentarer
Postat av: linda risberg

Fina du! :)

2014-05-09 @ 22:00:31
URL: http://lindarizberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0