Fredags kvällen

Hej, igår så var vi ute och åt tacos och vi stannade där tills klockan var halv tolv. Efter middagen så tog vi fram godis och chips och så dipp till. Vi grillade marshmallows ovanför grillen som vi hade precis vid bordet. Vi grillade också ananas och citron. Hade aldrig smakat det innan men det var gott. Sen så blev jag också klippt av Olivias mamma som jobbade som har jobbat som det tidigare. Det blev uppklippt. Idag så vaknade jag vid halv tio men låg kvar lite och läste. Klockan tjugo över ett så ska jag vara på Västeräng för då ska jag spela match mot Nackdala. Ska skriv mera senare men nu ska jag lägga upp lite bilder från gårdagen.

       

       


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ananas! :D:D:D:D

2010-06-05 @ 16:03:02
URL: http://hqney.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0