Hur ska jag hinna med allt?

Hej, nu på sommarlovet så är det svårt att få in tid med att sitta vid daton och blogga, för man solar ju och badar en massa hela dagarna om det är fint väder och det har varit det, så när jag väl kan blogga så bloggar jag mycket. Även om det kanske blir varannan dag eller så. Har inte hänt något speciellt dom senaste dagarna det har bara varit sol och bad. Idag så har vi badat och solat hela dagen så jag har fått en massa färg :D Här kommer lite bilder från igår och idag. Det blir mera bilder än skrivande det är bara för jag att jag har inte så mycke att skriva om så det blir fina bilder istället :)
 
Klicka på bilden för att få större format. 


Kommentarer
Postat av: Gabby

Oj, vad brun du är! Avis man blir :)

2010-06-28 @ 22:20:41
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0