I Thailand: Läser vid poolen

Hej allihopa!
Just nu ligger jag vid poolen och läser en bok som heter Genom dina ögon. Jag började läsa den på sommarlovet (jag vet att det var länge sen), men sen när sommarlovet var slut och skolan började han jag bokstavligen aldrig läsa. Sen på höstlovet läste jag ungefär 50 sidor och nu har jag 60 sidor kvar av 600, så jag kämpar på! :)
Det är en fin dag idag och vi bestämde för att stanna vid hotellet och ta det lungt här istället, men vi kanske åker iväg senare! För er som undrar mår jag bra igen! :)
Hoppas ni också har det bra så hörs vi senare!
En bild som jag tog alldeles nyss :)


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad skönt att du mår bättre, pusst!! Härligt att ligga vid poolen och läsa, jag blir avis:-) Kram

2011-12-29 @ 07:40:46
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0