Midsommarafton 2013

Hej allihopa!
Igår kom jag hem efter en väldigt bra helg i Gävle. På midsommarafton började vi med att gå tipsrundan, vilket var en ganska svår tipsrunda och det slutade med att de i mitt lag fick 3 rätt av 10 tror jag. Den var en kille i samma ålder som mig, min kompis som är ett år äldre och en tolvårig tjej som gick tillsammans. Efter det blev det midsommar lunch, vilket var hur gott som helst. Det var ganska kallt ute, men trots det satt vi ändå ute, men hade filtar om oss. Efter att även ha ätit efterrätten så badade vi i jacuzzin eftersom det var så kallt ute. Resten av dagen tog vi det bara lugnt, kollade på film och spelade lite spel. Hade du en bra midsommarafton?
COPYRIGHT!

Kommentarer
Postat av: Elin

jadå, vad gör du ikväll?

2013-06-23 @ 20:57:39
URL: http://elinkristensson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0