Fredagar<3

Hej på er!
Nu är det fredag, igen! Veckorna går så fort tycker jag, vilket iof är toppen. För om exakt två veckor är det höstlov och det ska verkligen bli hur skönt som helst. Det här veckan har det varit mycket, jag har i alla fall pluggat mycket (speciellt matte eftersom jag hade matteprov igår). Matteprovet gick sådär, jag får hoppas på ett E i alla fall så är jag nöjd! Jag skulle egentligen ha två saker till den här veckan (engelska redovisning och partidebatt. Det är dock flyttat till nästa vecka så nu blir det jättemycket nästa vecka istället. Även om jag kommer vara tvungen att plugga mycket den här helgen så är det alltid skönt med helg. Igår och i föregår hade jag ont i huvudet hela dagarna (vilket var lite jobbigt på matteprovet igår). I vilket fall som helst känns det mycket bättre idag.
Just nu är jag faktiskt ute i skogen med klassen, vi ska undersöka en sjö och sen en våtmark och sedan kommer vi sluta vid ett-tiden. Efter skolan kommer jag åka in till stan med Danne och på kvällen kommer vi vara hemma o kolla på film eller Sverige matchen. Hoppas ni får en bra fredag :)
COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0