Frukost

God morgon!
Igår hade jag min sista match för den här säsongen, vilket var lite tråkigt. Vi förlorade även, vilket dock inte var så oväntat eftersom det här laget var väldigt bra och sist vi mötte de gick det inte heller särskilt bra. Efter matchen så tog jag det mest lugnt, städade mitt rum och sen låg jag och läste innan somnade.
Idag börjar jag kvart i elva så om bara några minuter ska jag gå till skolan, vilket tar nästan exakt 10 minuter från dörr till dörr. Hoppas ni får en bra start på den här veckan!
Här är en bild på min frukost som jag åt tidigare i morse. Den bestod av havregrynsgröt med hallon och banan på och sen en smoothie som innehöll en banan och ett ägg.
 COPYRIGHT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0