Min vecka

Hej!
Bloggningen har verkligen varit dålig den här veckan. Jag kommer i alla fall avsluta med att skriva vad jag gjort under veckan för jag känner att jag verkligen måste skriva av mig innan jag somnar.
Under veckan har det hänt mycket, min mamma har varit bortrest hela veckan så jag har haft huset för mig själv. Dock har jag sett till att jag inte sovit ensam varje natt, vilket kändes skönt. I skolan rullade allt på som vanligt och vi hade en friluftsdag på tisdagen, vilket var både skönt och roligt. Två riktigt bra fotbollsträningar hade jag också, en gick det iof bra på och en lite sämre, men båda var roliga! I skolan fick vi testa på gymet för första gången och då insåg jag hur länge sen det var jag styrketränade. Jag fick träningsvärk i magen bara av att köra några gånger på en maskin, så jag antar att det är dags att börja igen. Jag hade en fotbollsmatch igår och då var vi väldigt lite folk, vilket resulterade till att jag var tvungen att spela exakt hela matchen. Jag tror aldrig jag spelat en så jobbig match (rent fysiskt). För det första var det sjukt varmt ute så man svettades ihjäl, sen blev jag väldigt trött i benen och i slutet orkade jag knappt springa, då var det bara av ren vilja. Vi förlorade matchen, men vi hade verkligen de sämsta förutsättningarna. Halva laget var inte ordinarie spelare så det blev en tuff match, jag hoppas det inte blir lika jobbigt bästa match (vilket är om en vecka).
Att spela match var det inte det enda jag gjorde igår utan min pojkvän kom till mig på kvällen och då hade jag fixat så all mat var klar när han kom. Sen kollade vi på film innan vi gick o la oss. Igår var det 7 månader sen vi blev tillsammans så man kan säga att vi "firade" det lite genom att äta god mat o så.
Idag har jag pluggat och den tagit det väldigt lugnt. Nu ska jag sova, har ont i hela kroppen från gårdagens match och är väldigt trött. Hoppas ni haft en underbar helg! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0