Hela Aros cupen 2010

Hej nu ska jag skriva om hur det gick på cupen, vissa kanske inte är intresserade av det men jag får hoppas att ni läser hela inlägget. Vi var 16 av 28 som var med på cupen.

Torsdagen:
På torsdagen så kom jag med pappa och mina syskon till hotellet där vi skulle bo vid åtta och dom andra i laget kom strax efter. Jag åkte inte med dom för att jag kom direkt från Skåne. Sen när alla hade kommit till hotellet sa dom vilka som skulle sova i samma hotell rum. Jag och Ebba sov i samma.
Fredagen:
Då hade vi våra två första matcher. Första matchen så blev det 0-0. Men den andra matchen så förlorade vi med 2-0. Sen på kvällen så gick vi på ett disco. Alla kom dit först men sen efter en halvtimme så gick 3 hem och en av dom var Ebba. Men jag tyckte att det var så kul som jag stannade med dom andra tjejerna. Vi kom sen hem klockan halv elva. Den började åtta och slutade tolv men vi fick inte vara där ända till tolv. Vi skulle ha match nästa dag på förmiddagen.
Lördagen:
På lördagen så hade vi bara en match och den var på eftermiddagen. Men vi förlorade med 2-0 och i det laget så hade dom med en kille. Det såg ut som det och vi är ganska säkra på att det var en kille så det var orättvist. men även på lördagen så gick vi på discot. Men då var  Ebba med för jag tjatade lite. men  hon tyckte att det var lite roligare den här gången. Vi badade även på innan matchen för den var inte förens 5.
Söndagen:
Då hade vi två matcher och den matchen vann vi med 3-1. Men vi kom ändå till B-slutspel. Sen spelade vi slutspel mot några finskor klockan fem. När matchen var slut så stog det 2-2 men eftersom att det var vinna eller försvinna. Om man vann spelade men en till match men om man åkte ut så åkte man hem. Det blev straffar och vi vann på dom. Vi köpte även Aros tröjor den dagen. Med efternamn och siffra på.
Måndag:
Efter som att vi vann matchen mot finskorna så spelade vi en match nästa dag som var klockan nio. Vi mötte det laget som det blev 0-0 mot. När matchen var slut så stod det 0-0 så det blev straffar men dom vann då så vi fick åka hem. men vi åkte tillbaka till hotellet och packade allt och sen åkte vi och åt på den restaurangen som vi hade ätit på alla andra dagarna och hade en avslutnings lunch. Dom delade också ut diplom där. Sen så hämtade pappa mig där medans alla andra åkte tillbak till Stockholm. Jag sa hejdå till alla och fick en kram av dom och sen så åkte jag hem med pappa, Angelica och Gabriella som hade kollat på mina matcher på cupen.

Bilderna kommer senare.


Kommentarer
Postat av: Gabby

Sv: Åh, vad mysigt! Men var det inte typ ganska kallt i vattnet?

2010-06-24 @ 15:14:58
URL: http://gabbsys.blogg.se/
Postat av: Gabby

Sv: Jaaha! Trodde du badade i någon sjö eller så x)

2010-06-24 @ 16:02:37
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0