Blomman

Hejsan, idag så hade vi orientering på Källbrink, det var väldigt kallt men det kom fram lite sol sen. Det som jag hade med mig som matsäck var pastasallad (samma som när vi var på Aquaria) men en Ramlösa. Ebba sa att man inte fick ha Ramlösa eller Loka men det visste inte jag. Men ingen sa till mig så det gjorde nog inget. När vi kom till Källbrink så åt vi på en gång och sen så började vi med orienteringen. Jag och Ebba hittade 1 och 2, men sen ville Hanna gå med mig och Ebba så då hittade vi 5, och sedan skulle vi hitta 9 men den hittade vi inte, men det verkade som att ingen gjorde det, ialla fall ingen i vår klass.

Innan vi gick till Källbrink så hade vi några lektionen i skolan. Vi hade först samling och då kom det lite snö men det smälte nästan på en gång, och sen så hade vi matte, rast och sedan svenska. Så såg det mesta av min dag ut. Snart så ska jag på fotboll som börjar klockan 18:00 så jag kommer att få skjuts dit sen. Hej då vi ses snart igen.


Det här är en blomma som jag hittade på Källbrink.

Kommentarer
Postat av: Gabby

Varför fick ni inte ha Ramlösa? o___O

2009-10-14 @ 17:17:20
URL: http://lillabfare.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag vet inte Ebba kanske skojade :P

2009-10-14 @ 22:04:11
URL: http://summershadow.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hörde inte när Ebba sa det ... Men blomman är jättefin =]

2009-10-15 @ 16:34:44
Postat av: H

Superfin bild! <3 Ni verkar ha haft det ganska bra trots vädret ^^

2009-10-15 @ 18:39:02
URL: http://itsoundsdumb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0