Henrik Larsson

Hej, igår så kollade jag på matchen mellan Helsingborg - Djurgården. Tyvär så förlorade Helsingborg med 2-0. Lite synd eftersom att det var Henkes sista hemma match innan han slutar. I slutet så tog vi farväl till han, och det var vissa som gav han blommor på planen och det var några som lämnade hälsningar till honnom som man kunnde se på storbildsskärmen det blandannat Zlatan. Men lite senare så kanske jag kommer lägga upp ett klipp.

                                                  

Kommentarer
Postat av: Olivia

Hej Malin!

Hoppas ni har det bra i Skåne och att det var kul att kolla fotboll. Kram

2009-10-30 @ 14:06:51
URL: http://tildisochlivis.blogg.se/
Postat av: Malin

Jag kommer att få HIF saker sen av pappa som jag ska ha i skolan :D

2009-11-02 @ 19:20:29
Postat av: M

Klippet kommer snart.

2009-11-09 @ 18:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0