HIF

Hej, jag ska bara lägga in ett lite kort inlägg ( eller jag tror att det kommer bli kort ) om vad jag gjorde idag och vad jag kommer göra imorgon, för jag orkar inte skriva så mycke just nu. Idag så har vi varit inne i Helsingborg, för vi skulle hämta Angelica och Gabriella för dom hade sovit över hos våra kusiner. Men sen så köpte vi också biljetter tills i morgon för då så ska vi åka och kolla på fotboll. Det är matchen mellan Helsingborg och ett annat lag men jag minns inte villket det var :P Det är nämligen så att det är Henke Larssons sista match innan har slutar med fotboll. Så det är en ganska stor match för honom. Har är ju ändå typ 38-39 år gammal. Det blev visst inte ett så kort inlägg endå :D

                                                


Kommentarer
Postat av: Gabby

Kul :D <3

2009-10-28 @ 09:06:27
URL: http://lillabfare.blogg.se/
Postat av: Mamma

Superfina bilder!!! Kram

2009-10-28 @ 22:12:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0