Ska till Sälen

Hej, i morgon så ska jag åkte till Sälen och vi kommer nog komma dit vid femtiden eller lite tidigare. Men idag så var det jätte kul att ha fotbollsträning och Hanna kollade ju när jag och Ebba spelade så då blev hon lite sugen på tt börja spela igen och jag hoppas att hon i alla fall kan prova på en gång. sen när jag kom hem efter fotbollen så duschade jag och sen så kolla jag på Grey´s Anatomy som var från nio till tio och när det var reklam så gjorde jag i ordning mackor som jag åt vid teven. Sen i morgon så måste jag packa alla mina saker som jag ska ha med mig. Jag ska också ta med mig mina nya vantar som jag fick av några som vi kände för dom hade lånat ett par vantar av oss men sen så hade dom tappat bort dom så då köpte dom nya till mig. Det var väldigt snällt av dom. men se nu när jag är i Sälen så kommer jag inte kunna blogga eftersom att jag inte kommer att ha tillgång till en dator. Så jag kommer att berätta om hur det var sen på söndag eller måndag.


Kommentarer
Postat av: hanna

Vart ska ni bo i sälen? Var där en långhelg m clara juh, jättefina backar och god mat ;) min favorit var tandådalen, men hoppas ni har kul! :)<3

2010-04-15 @ 17:41:37
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/
Postat av: Malin

Vi var i Tandådalen. Men jag gillade också Hundfjället. Där var det lite flera svarta backar än i Tandådalen.

2010-04-18 @ 17:33:46
URL: http://summershadow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0