Svar på frågorna :)

1. Vad vill du jobba med när du blir stor?
Svar: Jag vet inte riktigt än, men jag skulle kunna tänka mig att jobba på en resturang eller som fotograf, och kanske på ett sjukhus. Men vet inte än :)

2. Vad var det roligste med att träffa Kenza och Tyra?
Svar: Allt var roligt! Men gillade mest när dom skrev och ritade autograferna :)

3. Har du några djur, i så falll vilka har du eller har haft?
Svar: Jag har fiskar, men tidigare har jag haft en hamster, 2 marsvin och 2 kaniner :)

4. Hur gör du när du har sånna där små fina blommor på naglarna ? Asså hur gör du dom ? x)
Svar: Jag tar en tandpetare och gör prickar med den :)

5.Varför började du blogga?
Svar: Det var min kompis som ville att jag skulle börja blogg och jag tyckte det var kul så jag fortsatte :)

6. Vilket är ditt favoritplagg just nu?
Svar: Jag kan inte svara på den frågan har många som jag gillar väldigt mycket :/

7. Vad önskar du dig mest i julklapp? :)
Svar: En system kamera :D

Hoppas ni blev nöjda med svaren :)
Hej då <3


Kommentarer
Postat av: Maija

Fin blogg! :)



Och vad tror du, sant eller falskt? :o <3 http://maijagraddnos.blogg.se/2010/december/sant-eller-falskt.html

2010-12-19 @ 20:18:50
URL: http://maijagraddnos.blogg.se/
Postat av: hanna

sv; Haha, det gör inget, Malin, jag skojja bara ! x)<33

2010-12-19 @ 21:22:41
URL: http://augustiibaarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0