Green Hill Cup

Hej, förlåt att jag inte har bloggat på ett tag, men nu ska jag berätta om fredagen. På dagen så var jag i skolan vi slutade klockan 13.10 så jag kom hem ganska tidigt. När jag kom hem så gick jag in på daton för att kolla på hemsidan vilken tid cupen var som jag skulle spela senare på kvällen. Första matchen var kl. 18.20 mot Älta, andra matchen var kl. 19.20 mot Enskede, och den sista matchen var kl. 21.00 mot Järla. Första matchen mot Älta förlorade vi med 5-0. Den andra matchen mot Enskede förlorade vi också med 5-0. Men sista matchen gick det lite bättre men då förlorade vi men 2-0. Men det gjorde inte något för vi hade ju i alla fall roligt. Där på Cupen så fanns det ett lotteri så då tog vi lotter och då vann vi, så då fick jag ta en sak som jag ville ha på ett bord och då så valde jag en bok som heter "Den andra Alice". Det var så många i vårat lag som skulle vara med på cupen så dom delade upp vårat lag i 2 lag. Det ena laget spelade på fredagen och dom andra på lördagen, men det laget som kom vidare skulle spela på söndagen. Men det laget som jag spelade i kom inte vidare men det andra laget gjorde det och dom kom 3:a i cupen, så det var ju bra. När klockan var 21.30 så var jag på väg hem med bilen. När jag kom hem så kollade på vem som åkte ut ur Let´s Dance.

                                                      


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0