Snö

Heej, hela den här veckan så har det snöat jätte mycket. Det var ju snö sen i December också men nu är det jätte mycke snö, både i Skåne och i Stockholm. Igår efter skolan så åkte jag med bil med mina småsyskon till pappa. Pappa hämtade mig efter skolan och då åkte vi hem till mig och hämtade min väska. När vi kom fram till pappa så var klockan över tio och vi var ganska trötta så vi gjorde iorning oss och gick och la oss. Idag så gick vi ut på tomten för det var så mycket snö ute. Vi byggde en jätte stor snögubbe och vi håller på med en snöiglo som vi ska bygga färdigt i morgon. Men vi har gjort 2 våningar i alla fall. I morgon så ska vi också åka pulka men jag vet inte vart men jag får se vart det blir.
Sen har jag också börjat på en ny bok som verkar jätte bra, det var den boken som jag vann på ett lotteri på en Cup som jag spelade förra helgen.
Dom här två bilderna som är här nedanför tog jag hos mamma i Onsdags.

            

Kommentarer
Postat av: Your friend

Fina bilder :DD <333

2010-02-11 @ 21:34:57
Postat av: Malin

Tack jag blev ganska nöjd.

2010-02-11 @ 21:35:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0