Blåsningen

Hej, jag ska berätta om vad jag gjorde hos bland annat Ebba och vad jag gjorde på Söndagen.
På Lördagen så hade jag fotboll på dagen och sen efter det så åkte jag till Ebba för jag skulle sova över där. När jag kom hem från fotbollen så duschade jag och packade mina sovkläder. När klockan ungefär var fyra så var jag färdig och då skjutsade mamma mig till Ebba. Hos Ebba så var vi inne på daton lite och sen så åt vi mat. Vi åt kyckling spett med ris. Efter det så började Melodifestivalen och då kollade vi på det lite men sen gick vi och spelade data och gjorde lite läxor. När klockan var vid 10 så gjorde vi i ordning oss och bäddade, sen så läste vi ganska länge tills klockan var ett och sen så somnade vi.
På morgonen så vaknade vi först åtta med sen så somnade båda om till halv tio och då gick vi upp och åt frukost. Efter vi hade ätit och satt på oss kläder så gick vi ner till Centrum för Ebba skulle köpa en bok på Akademibokhandeln. När vi hade varit där ett tag så kom Nina ebbas mamma och hämtade oss och sen skjutsade hem mig för dom skulle ändå åka till Skärholmen och kolla på mobiler och då fick jag skjuts på vägen. Egentligen så skulle vi in till stan med några som vi kände men mamma blev sjuk så vi åkte inte dit men då läste jag ganska länge tills det var mat. Efter maten så kollade jag på Blåsningen. Vissa blåsningar är inte roliga men ibland har man tur för då är det något roligt.

          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0