Vad ska jag skriva...

Jag vet inte vad jag ska skriva egentligen men jag får väll skriva om vad jag gjorde idag i skolan.
På morgonen så hade vi matte som vi nästan alltid har på morgonen. Efter rasten så hade vi läsning tills vi skulle ha jumpa, på jumpan så hade vi evighetsstafett som uppvärmning och vårt lag vann båda gångerna. Sen så spelade vi badminton tills lektionen var slut och då gick vi till maten. Det blev korv och potatis soppa med fralla och frukt till. Vi satt kvar i matsalen till klockan var tjugo över tolv men egentligen skulle vi gått ut på rast kvart i och rasten är till tjugo över så vi missade rasten, men det gjorde inget. Sista lektionen så hade vi svenska vi fortsatte med våra deckarhistorier. Maria vår fröken läste en text ur en bok och sen så skulle vi svara på frågor. När vi blev färdiga med uppgiften så fick van göra vad man ville tills vi slutade. Sen gick jag hem och när jag nästan var hemma så mötte jag Gabby utanför hennes hus. Vi pratade ganska länge med henne om massa olika saker bl.a. om min fest som jag skulle ha. Sen gick jag hem när vi hade pratat färdigt. Jag gjorde engelska läxan och sen satte jag på tv för Grey´s Anatomy började. Jag skrev lite medans jag kollade på tv.
Nu så har jag nyss ätit mat vi hade beställt pizza. Det var så länge sen vi åt det så jag minns inte sist jag åt det.

                                                   


Kommentarer
Postat av: Gabby

Mmmm.. Vad gott med pizza, länge sen :') <3333

2010-02-11 @ 17:26:24
URL: http://vadsjuttonskadenheta.blogg.se/
Postat av: Malin

Det var gott :DD

2010-02-11 @ 21:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0