Nu är jag 13

Hejsan, igår var det min födelsedag och jag fick massor av fina presenter. För på kvällen så hade vi släktfest. Vi bjöd hit 12 st personer, så det var ganska trångt för vi hade inte så jättegott om plats. Men det var inte så jättetrångt. Först så åt vi mat. Vi åt kycklingspett med pommes eller ris, de kunde man bestämma själv. Efter det så öppnade jag alla presenter. Jag fick: Ett påslakan, pengar så att jag kan köpa flera fiskar (ska göra det i morgon), en pyjamas, en hundtidning, och ett armband. Men det jag fick av mamma på morgonen var: Två böcker, 3 säsonger av Flight 29 down, och två kuddar. Av Amanda fick jag en neccesär + ett rosa nagelack till. Sen satte vi oss vid tv:n och kollade på Let´s Dance och åt chips och godis. Sen lite senare så åt vi glasstårta.
När jag var hos pappa så fick jag massa fina saker som jag kunde ha i mitt akvarium. Jag fick åka iväg och till en djuraffär och välja ut vad jag ville ha. Här är en bild på mitt akvarium med dom nya sakerna.

         

Kommentarer
Postat av: Gabby

Vad fint det blev! <33

2010-01-11 @ 20:24:17
URL: http://vadsjuttonskadenheta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0