Kan det inte komma lite sol

Hej, nu dom dagarna som jag har varit här hos pappa så har det inte varit sol en ända dag och jag börjar bli trött på det och sen så kan man inte göra lika mycke saker som man kan om det är fint väder. Men vi hade ändå tänkt att vi skulle vara ute idag. Vi ska gå ut i skogen och vi ska ha lite picknick där om det blir uppehåll med regnet. Men det verkar som att solen håller på att komma fram nu. Sen så ska vi gå och köpa godis tills lite senare och så kanske vi skulle spela spel. Jag håller på med en tavla som jag började med igår och den ska jag fortsätta att måla på lite senare när jag har skrivit klart det här inlägget. Jag kommer fota tavlan sen när jag är färdig. Jag håller på att rita ett hav med olika slags fiskar på.

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0