Min nya fotboll ♥

Hej, nu ska jag lägga upp en bild på min nya fotboll som jag fick i onsdags av min farbror. På Statoil så kan man samla på några märken nu under sommarlovet och när man har fått ett antal många så får man välja en fotboll. Så min farbror hade samlat ihop alla och sen så gav han den fotboll som han hade fått till mig. Pappa, min farbror och några andra åkte till Sweden rock i torsdags på morgonen det var därför min farbror var här i onsdags kväll. På vägen till Skåne så bad pappa om ett samlarhäfte i kassan och nu så finns det också lite klistermärken på. Förstår ni? Förstår inte riktigt själv vad jag skriver men det bara blir något. Sen igår så var vi på student firande så då hade jag inte tid att skriva något, men jag ska försöka skriva så ofta jag kan. Så här ser fotbollen ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0