I Veckan

Hej, jag har inte skrivit något sen i Söndags men nu så ska jag skriva lite och ska försöka göra det dom andra dagarna framöver också.
Måndag: Jag var i skolan som vanligt och det ända som vi gjorde i skolan som bara gör en gång i veckan är slöjd. Det hade vi sista lektionen. Jag håller på att göra en tröja som jag snart är färdig med.
Tisdag: Det var en kort dag i skolan och efter skolan så hade jag fotbolls träning. Mamma skjutsade mig och Ebba dit. Men det var Ebbas mamma som hämtade oss.
I går: Det var också en kort dag men vi åkte skridskor från elva till tolv så vi hade med oss matsäck också och då så hade jag med mig kycklingklubbor och lite morötter. Men sen efter skolan så följde jag med Ebba hem. Vi kollade på en film och sen så spelade vi lite Sims men vi han inte riktigt klart för då så skulle jag hem. Mamma hämtade mig och sen så åkte vi hem.
Idag: Jag var ganska trött hela dagen och det var en lång dag. Men jag blev nästan färdig med ett skolarbete som vi har hållit på med i 2 veckor. Idag så kanske jag och mamma ska åka och kolla på en dator till mig men jag vet inte vilken jag vill ha men jag får se vilken det blir.
Just nu så håller jag på med att kolla på bilder till mitt arbeta som ska vara klart tills i morgon, jag hittade vissa som var jätte fina.
                       Bilder som är till mitt Indonesien arbete
         
        


Kommentarer
Postat av: Gabby

Bra att du uppdaterade lite iaf :) <3

2010-03-18 @ 19:18:16
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0