Besök hela veckan

Hej, igår så kom Olivia (http://mypinksite.blogg.se) och hennes familj hem till oss för dom ska sova hos oss hela veckan innan dom flyttar. Igår så spelade jag och Olivia sims jätte länge så det blev lite sent, vi gick och la oss vid halv tolv och somnade ungefär vid tolv. Så jag har varit ganska trött hela dagen. Vi bestämde igår att vi skulle gå ner till centrum på fredag för då slutar vi båda tidigt och jag har ingen träning då, så vi får se fallom jag kan hitta en bikini då. Senare i kväll så kommer jag ha fotboll, men Ebba kommer inte kunna vara med för hon har dragit ut två tänder idag så då sa hon att inte skulle komma.
En suddig bild på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0