Hej dom som läser min blogg...

Hejsan, idag så har vi haft gäster hemma hos oss och vi har ätit tårta & godis. Idag så är det sista dagen vi är hos pappa innan vi åker hem igen och vi kommer att åka klockan tio i morgon bitti. Det ska bli roligt och tråkigt att åka hem. Men det ska bli roligt att åka hem för då får jag träffa alla mina kompisar och så ska jag spela fotboll sen på måndag och på torsdagen så ska vi till Grönalund med klassen och det ska bli jätte roligt. Jag kommer att ta med min kamera så jag kommer lägga upp bilder sen på fredagen blir det nog för vi kommer vara på Grönan så länge vi vill tills dom stänger, men jag kommer inte kunna vara där så jätte länge för jag ska ha fotboll sen lite senare på kvällen. Så nästa dag så kommer vi få en timmes sovmorgon till nio.
Vi har nyss ätit Fläskkarré med potatis och en jätte god sås till. Fast snart så ska jag gå ner till dom andra och så ska jag läsa lite i min nya bok. Min kusin Måns är fortfarande kvar här och min farbror. Dom ska vara här under natten och sen så ska dom åka hem i morgon och dom har med sig husbilen så dom ska sova i den.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Nice pic ^^

2010-05-15 @ 20:55:49
URL: http://hqney.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack för din kommentar har inte fått någon på ett tag.

2010-05-16 @ 15:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0