Hos Hanna

Hej, idag efter skolan så var jag hemma hos Hanna och vi åt frukt och sen så spelade vi massa olika kort spel. Vi spelade gurkan, vänd tian, bubblan och finns i sjön, inte så jätte många olika men några. Marre var också där, men sen efter hon hade gått hem så badade jag och Hanna i hennes pool för Marre ville inte det innan. Jag och Hanna badade i ungefär i 40 minuter och sen gick vi upp och solade lite. Efter ett tag så gick vi in och satte på oss kläder och sen spelade vi lite kort innan mamma kom och hämtade mig. När jag kom hem så började jag skriva lite på inlägget men sen så skulle vi äta. Vi grillade ute för det var så fint väder och vi grillade kött och korv. Jag lämnade min cykel hos Hanna så jag ska hämta den sen i morgon efter skolan.


Kommentarer
Postat av: Gabby

Kul!;D

Själv köade jag i polishuset -.- <3

2010-05-26 @ 20:45:13
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0