Kvarnbergsskolan

Hej, idag så var vi i Kvarnbergsskolan från nio till halv tolv för vi skulle träffa våran nya klass och sen åt vi mat där också. När vi kom dit så pratade rektorn lite om olika saker och sen fick vi gå till det klassrummet där vi skulle träffa dom som skulle gå i samma klass som oss. Jag är väldigt nöjd med min klass och mina lärare. Vi fick skriva lite om oss själva och sen efter de så gick vi och åt mat, vi år korv med pasta och jag tycker att deras sallads bord var väldigt bra. Bild & Form gruppen blandades med Naturvetenskap. Dom som kommer gå i samma klass som mig som går i min klass nu är Ebba, Clara, Cilia, Marre och Simon. Jag, Ebba, Cilia och Marre var dom som hade valt Bild & Form. Vi var 23 stycken i min klass. Sen efter sommarlovet så kommer vi börja den 23 augusti tror jag men dom 3 första dagarna så kommer vi inte ha några lektioner utan bara lära känna skolan mera och dom i sin klass. Sen idag så är det jätte varmt ute och väldigt soligt, så det ska bli skönt att spela fotboll sen i det här vädret vi ska dessutom spela på gräs. Sen nu när jag kom hem så tog jag några bilder som ni ska få se.


         


Kommentarer
Postat av: Gabby

Va? Ofta ni bara ska skippa lektionerna i 3 dagar? :O

Vi hade typ inga lektioner på en månad, utan vi lekte bara, haha! <3

2010-05-12 @ 16:49:56
URL: http://gabbsys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0