Cyklade i kol mörker mitt i skogen

Jag vet att det här inlägget är lite längre en dom senaste men det är värt att läsa tycker jag.

Hej, jag kom hem från fotbollen en timme efter den slutade. Det var så att jag och Ebba cyklade till fotbollen vid fyra det var därför jag inte han blogga tidigare. Sen så skulle vi få skjuts av Ebbas pappa hem men han hade typ glömt det eller vad det nu var så jag och Ebba ringde runt i en halvtimme och sen bestämde vi oss att cykla hem eller ja vi hade inget val. När man cyklar dit så är det ljust men om man ska cykla hem så är det kol mörkt ute och det fanns inga gatlyktor där vi cyklade för det går eller åker nästan aldrig någon där. Det tar ungefär 10 minuter att cykla på gatan innan det kommer några hus så i 10 långa minuter så cyklade vi i kolmörker och pratade om allt möjligt läskigt som kunde hända. Men använde Ebbas lampa på mobilen så vi har det även filmat så jag kommer kanske lägga upp de någon vecka framöver. Det kanske inte låter läskigt men det var faktiskt lite läskigt. Men vi skrattade en del också :D
Det var allt hej då :)
En läskig bild, tro mig det var någon som tittade in genom mitt fönster :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: vadå tack? Vad skrev jag? ;P

2010-10-28 @ 23:18:24
URL: http://typyaris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0